inskolningsdax

Nu har vi precis kommit hem från A;s första inskolningsdag =)  Jag skulle vara så "tråkig" som möjligt sa hans inskolnings fröken ;) Svårt när man gärna vill vara med =)  Vi höll oss inne medans dom andra gick ut så han och "fröken" skulle lära känna varann lite innan alla barnen är med. Allt gick jätte bra, A brydde sig inte så mycket om mig, men ville visa mig en del saker som han hitta ;)  Men när vi skulle säga hej och gå hem blev A ledsen. Han ville vara kvar. Dom andra kom in och skulle äta lunch och han ville också vara med. På torsdag skulle han äta där om det går som tänkt. Inskolningsfröken tyckte också det gick bra.

  Så här skriver vår kommun om förskolan som det numera heter och inte dagis; Vi har en stor härlig gård med skog, som är vårt uterum där barnen får möjlighet till spännande upplevelser och motorisk träning.  Ser inte riktigt ut så på den här bilden men gården är fantastisk tycker jag. Man ser inte så mycket utefrån, man väl där så finns det många "smårum" med olika saker.

Det har ju mest varit jag som varit tveksam till förskola men jag måste nog medge att jag börjar ändra uppfattning =)


Kommentarer
Postat av: Miss Agda

Hej

Kul att du ville vara med i tävlingen. Och SJÄLVKLART får du länka till den och låna bilder :)

Kram

2009-09-01 @ 15:23:13
URL: http://www.missagda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0