ledig torsdag

Det blev en tidig morgon trots att jag är ledig idag. A tyckte vi skulle gå upp vid kl6 när pappa gick upp och då va det bara att häng på. Slog på tv;n till A själv la jag mig i soffan med filten en liten stund....

Har sen passat på att koll in lite bloggar, något som jag känner att jag inte hinner med nu när jag jobbar, ja inte så mycket som jag skulle vilja i allafall ;)  Men som sagt A och jag har haft en mysig morgon i soffan. Snart kommer dom skollediga barenn och vill ha frukost tror jag ;)  Kl 9 är det frukost här hemma när man är ledig och då är det bara att masa sig upp....

Planerna för dagen är "storstädnig" och kakbak ( ja det är hela helgensplaner). Sambon fyller nästa torsdag och då ska vi ha det städat och fullt i frysen ;)  Bullar har däremot Sambon tänkt fråga om svärmor (min) kan baka för det har aldrig varit min greg.  Fast kanske törs göra ett försök igen efter att ha sett hur Lina snurrar sina, för att det är det som är mitt "problem" att få dom snygga för dom brukar dock smaka bra säger min familj som ibland för smaka dom ;)

Lina har en rolig blogg, helt annorlunda mot andra som jag läser. Hitta den när jag sökte på samhället där jag är uppväxt, hon bor där.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

go morr..

jag gillar med linas blogg..:)



hoppas du får en mysig städ och bakdag.. kramkram

2009-09-24 @ 09:27:55
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Camillas dagar

Mm, hon hade en snygg design på sin blogg och vilka smarriga bullar. Lycka till med dem. :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag, man får ju mycket dag då man kliver upp tidigt.

Kram!

2009-09-24 @ 12:01:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0