lördagsmorgon

Oj det bara ett inlägg i går:(  Men hade fullt upp ;)  Tvätta alla fönster som jag hade förutsätt :)  Det blev även en tur till sonens buss så jag passa på att handla lite, blev ljung att plantera ute och en ros i kruka att ställa på bordet i köket.  Vi tog även en sväng in till hembageriet och där blev det både matbröd som fick bli gårdagens lunch och vaniljbulle till fikat. Mums!

Sambon har också gjort det fint hemma hos oss. Han spicka upp tavellisterna som vi köpte på IKEA för länge sen men inte fått upp förrän nu.
 
Ursäkta den dåliga kvaliteten på kortet det är tagit med mobilen när det egentligen va för mörkt :(  Har planer på att köpa den ny "Vår kokbok" och ställa dit =)
Ser ni fjärillen som hänger där på sidan, den har A gjort på Öppna förskolan i våras ;)

Idag blir det fortsattnig på städningen.....Ikväll är det speedway på tv;n vilket innebär att vår kompis kommer på en bit mat. Idag har Sambon planer på att bjuda på kinabuffé igen, det blev så bra sist. Tyvärr glömde jag köpa räkor igår :(

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon vännen..

så fint det vart med hyllorna.. ser att du har leilas bok, den ska jag nog önska mig i julklapp.. :)



putsa fönsterna skulle jag behöva med.. nu hua så jobbigt.. :(



kramkram

2009-09-26 @ 09:53:21
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Molly

Oj vad ni har fixat och fått fint, något jag också borde ha hållt på med...;-)

2009-09-26 @ 10:53:13
URL: http://mollysmix.blogspot.com
Postat av: Therese

Oj så fint det blev!!! Önskade jag hade större kök/mer vägg så jag med kunde sätta upp tavellister, har tom en på lut som bara väntar att sättas upp. Kram

2009-09-27 @ 10:30:47
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0