onsdagsmorgon

Ska strax åka till dagis =)  Mysigt att få vara hemma med A i dag på morgonen =) Han vakna tidigt så vi har hunnit busat en lång stund ;)
Ska åka till mamma en stund när A ska vara på dagis själv idag. Hon ringde igår och undra om jag kom ihåg att jag hade en mamma. Hon har varit bortrest några dagar och jag jobbat sjukt mycket så vi har inte pratat på nästan 2 veckor.

Ska hinna köra dottern till vårdcentralen innan för hon ska få sin andra vaccinations spruta idag. Måste till apoteket och hämta den först också. Börja visst bli bråttom igen....

Såg ni IDOL igår, det gjorde dottern och jag =)  Och vad ska man säga....Många som låter bra men lika många som man undrar vad dom gör där. Men jag tycker dom är modiga som törs ställa upp.


Bild på Hortensia som jag tog hos mamma och pappa förra veckan när A var där medans jag jobba. Har blivit lovad att få ett skott av den men det har inte hunnits med i sommar heller.....


Kommentarer
Postat av: sessan ☆

Önskar dig en fin fin Onsdag & lycka till med vaccination & allt.



Hortensian var bara underbart vacker.



Missade tyvärr Idol :(



Det ar val här i Norge nu så maken följer alla debatter för att veta hur han skall rösta.... Inte lätt, jag slipper det som Svensk medborgare ;)



Kram

2009-09-09 @ 08:15:12
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Mamma Russin

god morgon..



idol ja, jag tittade och skrattade.. :) lite samma blir det ju som varje år, men kul ändå..



hoppas ni får en fin dag gumman.. KRAM

2009-09-09 @ 08:58:19
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0