paket

Hemma efter en skön dag. Lämna A på dagis. Åkte sen en sväng till mamma och pappa som inte va hemma. Plocka lite mer  plommon som vi kan äta i helgen. Mums.
Bestämde sen träff med Sambon och tog en fika på kaffét. Va lite hunrig så för min del blev det leverpastejmacka (ett riktigift gott grovt bröd va det ) och te, Sambon däremot tog en bit peacannöt paj (tyvärr inte nybakt..) men smaka en bit och tyckte det va mumsigt =)

När vi skulle gå därifrån ringde dom från dagis och sa att allt gick bra så om jag ville så kunde jag hämta honom redan förre sovstunde. Känns riktigt skönt att det gått så bra =)  Hade planerat att gå en sväng i spåret med stavarna, bokat träff med min kusin för att prata lite "skit". Ringde henne och sa att det blivit ändrade planer....Hon bjöd först på te och äppelkaka ( mycket fikande idag ;)  sen satte vi A i vagnen och gick i samhället en timme, vi hade bra fart så jag blev svettig ;) 
Så idag har jag förenat nytta med nöje, både promenad och skitsnack =)

Nyss kommit hem och när jag hämta posten hade jag fått paket =)



Snart ska ni få se hur fina ljusstakarna är =)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad kul att de kom så fort! :)

2009-09-11 @ 21:05:12
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Marias kakburk

Tack snälla:)!



Hoppas att du gillar den:)!

2009-09-15 @ 22:17:52
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0