redan fredag

Det blev tyvärr en tidig dag idag också....Men tog med täcket ner till soffan så låg där en stund, försökte få A att mysa med mig men inte han ville bara sitta i sitt hörn och se på Pettson och Findus på tv;n.

Dagens planer är samma som igår, fortsätta städa.... Blev inget kakbak i går får se om vi hinner det idag. Tror att jag ska försöka hinna lägga i lite mera färg i håret, dom där grå strån börjar komma fram lite väl mycket nu.....

Har en skön träningsvärk sen i går, va iväg och träna på kvällskvisten, blev både styrketräning och yoga.

Stora sonen ska åka och hjälpa sin pappa flytta idag, så jag kanske "måste" skjutsa honom till bussen och civilisastionen idag. Då kanske det blir tillfälle att köpa ljung och sätta i krukorna ute, trots att det blommar för fullt i dom fortfarande. Men längtar till att göra lite höst där ute nu. Vill även ha lite nya blommor till köksfönstret nu när det är tvättat kan ju inte ställa tillbaka pelargonerna som har sett bättre dagar ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

tack så mycket! ^^

Min dag igår var bara bra.



Hoppas ni får en härlig fredag idag med. det tänker vi ha! :)

Kram

2009-09-25 @ 12:16:40
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Nina

låter som härhemma, man tänker och vill så mycket, men det blir väldigt lite gjort ;)



men är det fredag så får man lov att ta det lite lungt, tycker jag!



kram!

2009-09-25 @ 14:34:59
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0