söndag

Trött tröttare trötast....Känner mig trött och sliten och ont i kroppen. Håller jag på att bli sjuk?  Det har jag inte tid med ;)  Har fullt schema fram till torsdag 7 okt.

Har iallafall hunnit massor idag med =)  Vi har till och med suttit ute och fikat idag, trots blåsten så har vi haft det fint =)

Jobbar fem dagar den här veckan som kommer för det är helg jobb som gäller. Ska hinna med ett gympa pass, föräldramöte på dagis, fira Sambons födelsedag, hinna baka tårta och kakor och så kommer en gammal kompis med flickvän till Sambon på fredag och stannar till på söndag. Ska bli jätte trevligt trots att jag jobbar ihelgen, men vet att Sambon håller ställningarna medans jag är borta ;)  Just ja måste handla hem lite mat till helgen....




Här kommer en härlig bild från i somras, nu har blommorna plockas bort och just nu ser det så tomt ut....

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej vännen..



nej men är det din tur nu att bli sjuk, hoppas inte.. det skulle sabba din veckoplanering kan man säa,, jisses så du har att göra..



sov så gott, kram

2009-09-27 @ 23:55:34
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0