stor dag =)

Det är en stor dag idag =) A har varit på dagis själv hela dagen, idag har det varit på riktigt. Självklart har allt gått bra ;)  Nu är han en stor kille. Känns bra trots att det känns lite konstigt i mammahjärtat...

På jobbet har allt också gått bra ;)  Men känns skönt att vi är lediga, A och jag, imorgon. Har varit lite mycket dom senaste veckorna. Har lite planer men ska försöka hinna ta det lite lugnt också. Sambon och dom stora barnen hade fixat lite igår så har inte allt kvar på "måste listan".

Mysa en stund i soffan nu framför barntv;n innan det är dax att byta om och åka på jympan, idag är det afroaerobic + styrka på schemat ;)  Känner mig vansinigt  trött just nu men vet att jag kommer att pigga på mig bara vi kommer iväg =)




Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..



skönt att det går bra på dagis för A.. :) förstår att det känns i hjärtat..

är kortet hemma hos er? ser underbart ut..:)

2009-09-14 @ 22:43:32
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Rebecca

Godmorgon!

Kommer ihåg det där när man helt plötsligt ska lämna bort dom på "heltid" och de ska bli stora så snabbt, visst känns det i mammahjärtat.

Hoppas att ni får en riktigt mysig dag idag!

2009-09-15 @ 07:34:00
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0