100402

Ja ni skulle inte skrivit något....det blev en lång arbetsdag........men som tur va fanns det två stora påskägg fulla med godis till oss som jobba så lite roligt va det i allafall ;) Men det blev ingen tur till växthusen för min del :(  Men dom andra har varit där.

Fick iallafall resten av min MaryKay beställning i morse, Stora sonen hade hämtat den. Alltid lika spännande =) Det låg två lipgloss istället för ett som jag beställt och färgerna är så lika så jag vet inte vilken som är min. Så det blev ingen färg på läpparna i morse :(  Ska skicka ett mail och kolla med hon som säljer.

Håller just nu på att fixa mat, det blir timjandoftande fläskfilé med kantareller ( fast utan timjan för någon sån har jag inte färsk det får bli den torkade och får hoppas att det blir ok ändå) Riset tar längre tid än vad jag tänkt mig hmmm.

Kvällen ska tillbringas hos en kompis. Vi får se hur det går med A han brukar ju bli mindre rolig att ha att göra med om han inte får sova som vanligt. Och somna borta har inte funkat på länge, kan ju missa något ;)
Jaja vi får se är ju lediga i två dagar till allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0