lördagskväll

Sitter här med toning i håret =)  Ska ju bort på "kalas" och vill inte vara grå i botten då ;)  Ska till frissan på måndag, tre veckor sen jag skulle varit dit så ni förstår att jag längar..... Tror banne mig att jag ska bli korthårig då....eller inte, usch så jag velar ;)

Stora barnen har åkt till varsin kompis, som råkar vara syskon dom också. Visst är det praktiskt ;)  Men nu får Stora sonen ta bilen själv så vi "slipper" köra ;)

A sitter här brevid och kollar barntv. Han slickar vispar, Stora sonen va snäll och "slängde" ihop en kladdkaka innnan dom åkte =)  Tyvärr hörde inte vi när det "pep" så vet inte hur mycket kladdkaka det blir :(

Sambon håller på att fixa så Dottern ska få  internet på sin stationära dator. Hon har ju annars skoldatorn som hon använder när hon vill ha kontakt med vida världen men nu är den inne på reparation så hon har lånat våra. Hon har ju inte behövt internet på den sen hon flytta ner eftersom hon alltid har använt skoldatorn till sånt.



Häromdagen baka jag och A chokladmuffins. Det va också mums. Idag tog Stora sonen och baka Leilas sega kladdkaka ur A piece of cake. Den har Sambon bakat tidigare och den är verkligen en hit. Han hade då också lite hackade hasselnötter på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0