måndag = måbralista

Japp idag är det dax för måndagslistan igen.  Härligt att peppa sig själv och komma på en massa saker man är glad och tacksam för.


Just idag den 19 april är jag extra glad för

♥  Solen skiner, jag och Dottern sitter ute i solen.

♥ Jag ska få gå på två olika kurser i veckan med jobbet.

♥  Vi fick Stora sonens moppen såld igår. Dom kommer och hämtar den på onsdag.

♥  Träning i kväll och det känns som jag kan ge järnet ;)

♥   Jag är nyklippt och känner mig fin ;)

♥  Min härliga familj, ni vet väl att ni betyder mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: Nina

vad härligt :) önskar att jag hade en massa positiva saker att skriva ner, men just nu känns det mesta negativt.. =/



kram!

2010-04-20 @ 18:41:12
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Nina

det gick inte att kommentera inlägget ovanför så jag skriver här istället :)



jogga är inte min grej heller, egentligen- MEN det går faktiskt enklare och lättare för varje gång, och speciellt om man redan är van att powerwalka :) prova jogga lite sakta mellan ett par lyktstolpar eller så, och nästa gång ökar du på en stolpe till..



NU ska jag dra på mig joggingskorna :))) kram!

2010-04-21 @ 18:30:11
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0