måndag

Måndag = måndagslista, fast idag är det inte så lätt att hålla koll på att det är måndag =)

Idag, måndag är jag glad för

♥ mina tre härliga ungar, fast två av dom är ju inga småbarn längre ;)
♥ min underbara Sambo, även fast vi inte alltid tycker lika så älskar jag honom
♥ att vi bor på landet
♥ att jag har ett jobb jag trivs med
♥ snart måste ju våren vara här. även fast vi har ca ½m snö kvar på gräsmattan


Titta in hos Jennyn så ser du fler som gjort måndagslistor + att hon har en super tävling med en massa Maxomorra kläder i vinst =)

Kommentarer
Postat av: Amlon

Vad kul att läsa! Jag tror jag måste härmas! ;)

2010-04-05 @ 23:20:45
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Therese - Pyssel och Design

Fanns ju mycket att vara glad över där :)

Det här var en idé som är värd att anamma, antingen på bloggen eller bara för sig själv, finns ju så mycket att vara glad över varje dag som man kanske inte ens tänker på.

Ha en toppendag :)

2010-04-06 @ 10:03:36
URL: http://pysselochdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0