middagsfisk

Idag hann jag in en sväng till mamma innan jag hämta A på dagis (sovtid så jag vänta men idag hade han inte sovit,hmm). Alltid lika trevligt att få en fika hos henne.

Hon som jag är "fluortant" tillsammans med tog en lång promenad mellan skolorna. Härligt väder så det va skönt. Fast har lite träningsvärk sen boxen igår =)

Nu håller jag på att fixa middagen. Idag blir det Fisk i micron. Speedwayen börjar i Hallstavik idag så Sambon har åkt dit och äter något på vägen dig, så då blir det fisk här hemma. Tror vi alla har längtat efter fisk, eller är det bara jag tro ;)

Sambon är som sagt inte hemma idag, så jag ska passa på att göra sånt som bara jag vill göra ;)  Hoppas bara A somnar som han ska, igår hade även Sambon somnat när han skulle söva A. Och det har jag inte tid med ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Givetvis håller jag inte med om allt han skriver, men det fanns vissa saker som jag verkligen kunde känna igen mig själv i och ta till mig.

2010-04-27 @ 20:24:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0