Ny vecka nya möjligheter.....

Ja lite så känns det faktiskt, vet inte varför, det hände inget speciellt igår.

Här hemma är det full fart. Sambon har åkt (ja det va snart 1,5 timme sen) Stora sonen duschar och vi andra går runt och fixar oss =)  Skola som gäller för dom stora barnen idag, även fast Dottern bara har en lektion idag. Jag ska åka och klippa mig nu på morgonen och A ska vara hos farmor och farfar =)  Vi såg just farfar ute med 2 av dagens 3 hundar som dom är hundvakt åt idag =)  A kommer att ha fullt upp ;)

Solen skiner så det kommer nog bli en fin dag =)  Hoppas hinna vara ute massor när vi kommer hem. Jag ska på kurs 3 dagar denna vecka med långa dagar. Och om jag orkar är 3 kvällar bokade, en är ett måste ska på möte.



Så här mycket snö har vi inte kvar fast vi har fortfarande snö här hemma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0