onsdag

Sista dagen som fluortant den här veckan. Skönt även fast jag tycker det är jätte kul. Beundrar verkligen alla som jobbar i skolor. Där är det liv och rörelse hela tiden och ofta hög ljudvolym.

Solen sken under våran paus så vi passa på att gå 5,5 km i elljusspåret. Skönt efter våra promenader på asfalt torts att det i mellan åt va lite i blötaste laget.

Strax innan hemfärd fick jag ett sms från en jobbarkompis ( min bästaste♥), hon undra om hon kunde komma över en sväng. Hon skulle köpa penseér hos svärmor så jag passa på att göra en kladdkaka ur Leilas A piece of cake, smarre mums, och bjöd på. Vi han prata lite va länge sen vi sågs du jag inte jobbat på jobbet på länge. På på fredag när det är dax för mig igen har hon tagit ledig.

A va pigg och glad när jag hämta honom från dagis men när vi kom hem ville han bara sova. Gick inge vidare att väcka honom när vi skulle gå till farmor och farfar och handla blommor med bästasde L. Farmor och farfar som brukar vara dom bästa, dom man kan "muta" med när det inte passar.  Som tur va blev han bättre när pappan kom hem och har sen varit på om inte det bästaste humöret så nästan. Just nu har han och Sambon gått upp och ska sova.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tänkte bara tipsa om tävlingar jag har inne hos mig, man kan vinna ett presentkort på 250 kr hos MyHeart.se och supersmarta produkter från LiKolo - är du inte redan med så kika gärna in och delta! :-) Kram Carolina

2010-04-29 @ 09:30:14
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0