skön söndag

Oj inte blivit någon inlägg förrän nu....Här har det varit full fart men ändå en rätt så bra dag. Börja med att vi fick lite sovmorgon även idag =)  Idag va det min tur att gå upp vid 8, satt du och mysde med A en stund vid barntv;n innan jag börja fixa frukost.
När vi gick från frukost bordet så bestämdes det att dom stora barnen skulle hjälpa till med "städfix" i en timme sen va dom färdiga. Tror inte dom höll på så länge dock men bra hjälp fick vi. Sambon röjde i köket och jag fick dammsuga och torka golven på min "lott".  Bra när man delar upp det så här för då går det fort att bli färdiga. Nu va det länge sen vi hade en "större" städ dag, har varit så mycket annat på helgerna så det har bara blivit "måsten".

Stora sonen baka kladdkaka som vi bjöd på när mamma och pappa kom över på fika. Va ett tag sen dom va här så det va trevligt att dom kom. Vi passa även på att bjuda på mat. Det blev potatisvåfflor med en massa smask på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0