torsdag

Så där nu ska vi strax åka till dagis A och jag. Han är just nu sur på mig för att han måste ha två tröjor på sig. Snöar men det är inte därför två tröjor utan för att han ska var snygg ju ;)  Oviktigt tycker A just nu annars så gillar han att vara snygg och älskar att spegla sig =)  Skjortor är något han gillar att ha på sig, undrar var han fått det från.....

Även i dag blir det lunch och fika på hotell Gillet för min del. undrar om jag hinner hem och gå på träningne i kväll. Behövs verkligen efter den här veckan ;)

Idag har jag min nya skjorta/blus/tunika från GinaTrico på mig, till det har jag ett par jeans. Funderar just nu på vad jag ska ha på fötterna....mina convers kopior känns lite för mycket tygskor idag när det snöar, vill hu inte bli blöt om fötterna.....I öronen har jag mina pärlörhängen runt halsen ett halsband från hannadesign i blått/grått runt armen mitt födelsedagsarmband från SNÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0