lång onsdag

Hemma igen efter ännu en heldag i stan. Skönt att vara hemma även fast det varit trevligt idag också. Börja dagen med att vara på kurs. Idag har vi lärt oss att se vad som finns på bilderna. Både sånt man kan förvänta sig att se och annat. Fick även idag en super god lunchbuffé och fm resp em fika. Så snart rullar jag fram, mer än vanligt. Som tur är så är så är det slut på den kursen för nu ( mera senare). Men i morgon så ska jag på kurs igen, på samma ställe. Vi börjar med lunch!

Sluta tidigare än planerat på kursen så fick många timmar att springa i affärer =)  Inge bra för plånboken ;)  Men kul va det, hade tittat på en skjortblus på GinaTrico som jag hade bestämt mig för att köpa. Dom flesta affärer hade REA så titta och prova massor. Köpte en tröja till på Gina för endast 49kr !  Även en blus från Kapahl finns i kassen och trosor från Twilfit där man fick köpa 3 par för 149kr.  Va även in till Myrra en mysig inredningsaffär i Uppala, där köpte jag två hjärtan av ståltråd som det är "pärlband" lindade runt. Tror det stor Miljögården på dom men hittar ingen bild där. Har tänkt sätta upp dom i fönstret i sovrummet.

 Bild lånad från GinaTricot. 149kr


Hann även med ett jobbmöte på akuttandvården innan hemfärd. Där fick vi paj och sallad, ja ännu mera att äta. Men konstigt nog gick det i.....Vi har nu bestämt vilka helger och helgdagar från midsommar fram till helgen före jul vi ska jobba. Jag valde att jobba midsommardag och "annadagmidsommar" som extra dagar förrutom mina vanliga helger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0