en helt vanlig fredag

Blev inget struket igår så håller på med det nu. Får nog hålla på ett par timmar till innan jag är färdig :(  Men A och jag har hunnit med lite annat tidigare under dagen. Vi har varit ute och hoppat i studsmattan, tagit en promenad för att köpa ägg och bakat matbröd så i morgon blir det mjölk och smörgås till frukost =) Det va länge sen.

Solen skiner så skulle väl egentligen vara ute istället för att stå inne. Finns massor att göra nu när et börjar bli höstigt ute. Plocka undan och bort en massa blommor tex. A;s lilla pool skulle behövas göras ren och ställas undan. Men men det får bli en annan dag ;)

HAr också kollat in buss/tåg tider för i morgon ska ju jag och Dottern ( + syrrans tjejer) till Stockholm och Globen. Där kommunal har jubileumskonsert. 

På scen

  • Caroline af Ugglas 
  • Lena Philipsson 
  • Louise Hoffsten
  • Magnus Carlsson
  • Martin Stenmarck
  • Nour El-Refai
  • Takida 
  • Timbuktu
  • Veronica Maggio
  • Konferencier: Henrik Schyffert

    Låter väl som en trevlig kväll =)  Både Dottern och jag ser mest framemot Takida som vi bägge gillar. Tycker även att det ska bli kul att se och höra dom andra. Är inte någon som jag tänker passa på att gå på toa när dom uppträder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0