fredag

Hann en del av det jag tänkte mig igår men inte allt.....Vädret blev fint så A och jag va ute rätt så mycket. Passa på att fixa lite med blommorna. Dom flesta börjar se ut som dom gjort sitt sista :(   Men nu börjar rabattens blommor ta fart så får väl se till att snygga till lite där också snart ;)

Röjde även i bokhyllan. Köpte mycket böcker på 80 talet som fortfarande står kvar....Man kan ju undra varför, för läser dom gör jag inte....Fyllde en stor pappkasse med böcker och ställde in till Dottern att kolla om det va någon hon ville läsa annars så ska dom kastas. Det är ju bara det att jag har så svårt för att kasta saker som är hela (och funkar, om det inte gäller böcker för "funkar" ju att läsa om dom är hela). Det är väl därför som det står så mycket gammal "bråte" överallt (som i bokhyllan).

Nu är det jobbdax igen. Ska bara leta fram ett paket köttfärs i frysen först för i kväll är det taco´s på middagsmenyn. Jag gjorde supergoda köttfärs"rullar" i går från ICA´s tidning Buffé. Hinner inte leta upp receptet och skriva nu men om någon vill ha det så hojta till så fixar jag det i helgen =)

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Ska du jobba hela helgen? Hursomhelst så önskar jag dig en bra helg!



Kram!

2010-08-20 @ 19:44:53
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0