ledig tisdag + helgens äventyr

A ochjag har haft en bra dag så här långt =)  Börja med en sovmorgon, vi sov ända till kl8 och det är länge för oss....Låg och myste en liten stund innan vi gick ner och åt frukost med Stora sonen.

Vi sitter nu och tittar på Pippi Långstrump, hon är just nu en stor favorit hos A. Jag har hunnit hängt en maskin tvätt och väntar nu på att nästa ska bli klar.
Vi va ju till stugan i söndags och tog upp båten. Passa också på att plocka ur sängarna, lär inte bli någe mera sova där i år. Vi har ju fått höst här nu känns det som, men vid stugan i söndags va det en fin dag. Vi tog en kort sväng med båten innan det fick åka hem ;)

Lördagen blev en toppen dag. Vi åkte redan 9,15 hemifrån. Först en liten bit med bil för att sen ta bussen, byte till tåg och sen pendeltåget och så va vi i Stockholm. Där gick vi i en massa affärer. Jag köpte en tunika på REA hos Cubus. Det va ju jag, Dottern och syrrans tre tjejer som åkte så vi fick "turas" om att välja affär ;)  Åt en sen lunch eller va det kanske en tidig middag på en kina buffé. Inte den godaste kanske men helt ok. Sen blev det mera shopping innan vi åkte till Globen där kommunal firade 100års jubileum.
Där bjöds det på en massa bra musik =)

     

   Vi fick en sånglektion av Caroline af Uggla =)



Det va bla denna kille som Dottern och jag hade sett mest fram åt =)  Han och hela gruppen (Takida) "sköte" sig exemplariskt =)

Alla bilderna är lånade från Kommunals facebook sida.  Har tagit några själv men inte tagit mig tid att kolla på dom ännu. Men dom är tagna med mobilen så dom är absolut inte så här bra.

Kommentarer
Postat av: Nina

mmmmmm.... Takida är braaaaaaaaa :) såg ju dom i somras jag med..

2010-08-31 @ 15:52:18
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0