lönonsdag =)

Äntligen kommer lönen, som jag har längtat ;)  Förberede omfördelningen till olika konton igår, tyvärr inte så mycket "över". Hoppas få till så jag kan växla in lite Euro. Jag ska ju till Italien en liten sväng i mitten på september =)
Mera synd om Stora sonen som hade räknat med att få en "massa" pengar i lön. Nu när han har kört ut tidningar i 5 veckor. Tyvärr hade varken han eller jag så noga reda på att oftast när man jobbar på timmar så får man lönen månaden efter. Han fick bara lön för en vecka och jobbar man bara några timmar om dagen blir det inte så mycket. Han hade hoppas på att kunna åka och köpa nya dator gregor i helgen....

Efter gårdagens regnväder ser det i dag ut som att vi får finare väder =) Jobbar idag också men nu börjar jag se ett slut ;)  Känner att jag är otroligt trött när klockan ringde kl 4,45 :(  Trots att jag låg i sängen strax efter 22.

Nu hör jag att A kommer med Sambon ner så nu är det dax för mig att ta över honom (A allstå;) Se till att han får lite kläder på sig och så =)



Bild från muffinsbaket.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

så härligt att resa till Italien

2010-08-25 @ 09:51:38
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gott med muffins.



Sv: Haha, ja det är lätt att bli "lurad".

2010-08-27 @ 09:17:48
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0