tisdag

Har varit så besviken på morgonen.........Men nu har det värsta gått över, men tycker dom har kunnat fråga även oss....

Har också gjort något som jag aldrig behövt gjort tidigare. Har ringt in pengar på cancerfonden till en begravning:(  Fick prata med en trevlig dam som tala om hur man skulle göra så det kändes helt ok.

Idag har vi ett grått väder ute men har tvättat ett par maskiner tvätt. Hoppas nu bara att det inte börjar regna innan den torkar. Funderar på att tvätta köksfönstren, dom ser för gräsliga ut. Vi har haft ovanligt mycket flugar (´ja dom är fortfarande massor) i år, trots att vi inte haft några kor i hagen på andra sidan vägen iår. Skulle vara kul att kunna se ut för ovanlighetens skull =)

Maten idag är redan planerat, skönt. Jag brukar annars tyvärr vara en sån som börjar fundera på det när det är dax att äta :(   Det blir symöteslåda.  Trots att Dottern är hemma. Men vi har ätit den när hon varit hemma och den har fått godkänt =)  Ser nu när jag läser receptet att jag inte hade riktigt koll på ingredienserna, för köpte ingen paprika :(  köpte också cremefrache istället för matlagningsgrädde men det tror jag att det finns i någon tetra i kylskåpet ändå.
Hur gör ni, gör ni matlistor eller är ni som mig ? Vore bra om ni kom med lite matrecept, känns som jag fastnat med samma recept och äter lika vecka ut och vecka in :(


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Jag är värdelös på att planera veckans matinköp - man tar det dag för dag oftast. Inte så bra alltid..



Sv; Ja nu när man har hört runt lite så verkar det vara ganska vanligt att ha syskon som fyller tätt. Men jag vill ju helst att dom ska ha varsin dag :-)

2010-08-17 @ 20:52:04
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0