tisdags eftermiddag

Äntligen lite tid att sitta här =)  Vi har haft några toppen dagar och några botten dagar dom senaste dagarna men idag känns det lite bättre igen =)  A va inte lika trött som igår. Hade även med ett äpple som han åt i bilen på vägen hem för att hålla sig vaken ;)  Däremot hade jag inte förberett middagen men vi han nästan få fram lite mat på bordet innan A fick en "sockerdipp". Men absolut inte som igår när allt va fel.

Har inte gjort något annat än plockat sen A somnat. Innan har vi, A och jag tittat på några gamla VHS band som jag fick köpa billigt av en arbetskamrat. Till A;s glädje fanns en Mora träsk film däe som inte vi hade =)

Nu fick jag ett sms av Stora sonen som varit på bio inne stan med några kompisar. Har lovat fixa fika tills dom kommer hit, så nu är det bara att ställa sig och baka något snabbt för tror inte det finns så mycket här hemma. Va i allafall väldigt länge sen jag baka något....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0