Elvis och Barbra Streisand

Har haft fullt upp idag. Trots att det inte blev någon lunch med jobbarkompisen. A och jag tog och dela en matlåda och åt på jobbet istället. För vi skulle ju vidare och handla och då är det ju bra att inte vara allt för hungrig ;) Blev dock ändå en stor påse med smågodis. Det är ju snart lördag ;)  Att det sen va extrapris gjorde ju inte påsen mindre ;)

A va jätte duktig hos tandläkaren =)  Han gapa "stort" så hon kunde räkna alla 20 tänderna. Tordes åka både upp och ner i stolen ;)  Peta lite fick hon också göra. Såg fint ut förrutom att han har lite öppetbett pga nappen. Tjatar ju själv på mina patienter om att det är läge att sluta vid 3-årsåldern, men inte har jag lyckas med det själv inte....Fast A har minskat mycket med nappen, har den bara när det är sovdax eller att han är trött eller ledsen. På dagis hade dom sagt till Sambon att A inte behövde någon napp där längre =)

Väl hemma satt jag i telefon, först med mamma och sen med syrran. Hann inte ens packa upp kassorna med matvaror innan dom ringde efter varann. Mamma och jag fundera om mitt pass fortfarande gäller eller om det är läge att fixa ett nytt. Vi kom fram att det nog måste gälla ännu. Man kan ju tycka att det bara är att titta på passet så ser man. Men det ligger i deras kassaskåp och dom är i stugan. Dom ska förmodligen hem i helgen och lova att hon skulle kolla då. Vill ju inte åka till Italien med ett ogiltigt pass. Eller ännu "hemskare" inte åka :(
Syrran och jag prata om storstadsbesöket jag, Dottern och syrrans tjejer ska göra på lördag. Vi bestämde att åka tidigt och hinna "springa" på stan en stund innan ;) Det ska bli kul.

Fundferar nu på om jag ska ställa mig vid strykberget eller om jag ska vänta tills i morgon....Just nu får jag ju "sällskap" av Carola som sjunger Elvis och Barbra Streisand i Dalhalla. Man får tycka vad man vill om Carola men hon har en helt fantasktisk röst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0