101211

Hmm så mycket städande har det tyvärr inte blivit....Sambon har dammsugit under/bakom soffan och jag har haft stor röj i badrummet det är väl det ända.....men än är inte helgen slut ;)  Har i allafall hunnit strukit en massa tvätt och juldukar som ska läggas på under kvällen om det blir som tänkt.

Sambon har fixat middagen idag. Blev grillad kyckling och ungsrostade potatis och grönsaker och grönsallad till mums. Blev en lite skål med knäckglass till efterrätt =)
Stora sonen har gjort en chokladbollskaka till fika på kvällen ska bli spännande att se vad det är för nåt. Kommer säkert att slinka ner lätt ;)

Trots en dag med inte så mycket gjort så kommer det nog bli en slökväll i soffan. Om jag inte får sällskap så kommer jag nog sitta och läsa lite MaryKay från datorn. Finns massor med filer som jag vill ha läst alla så man vet vart man kan leta efter svar om det behövs. Väntar med spänning på söndagskväll när jag ska vara med på en telefonkonferans. Någon som har varit med och kan berätta hur det går till?

 Med lite tur så blir det valda delar ur den här "menyn" under kvällen också, allt utom Ballerinor med pepparkakssmak finns hemma =)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Åh, så gott med skumtomtar. :-)

2010-12-14 @ 08:36:39
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: freja

oh, ballerina pepparkaka måste jag testa!

2010-12-15 @ 16:11:46
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0