Anna dagen

Har haft en fluortantsvecka så har hunnit med en massa promenader på dagtid, härligt om vi inte haft så kallt.....

Idag va vi tillbaka på jobbet och har träffat en massa små killar och tjejer som visat sina tänder för mig så jaghar kunnat räkna och titta på dom =)  Älskar verkligen mitt jobb. Varierande och träffar en massa olika sorters människor. Finns mycket att lära av varann.
Inte gör det saken sämre att vi nu har bokat in en resa till Barcelona i september heller ;)  Vi ska jobba två lördagar i var i feb/mars för att kunna åka. 
Ska ut och resa i slutet av januari också =) Med flyg visserligen men då bara ner till Göteborg. Jag och en jobbarkompis ska åka och hälsa på en fd jobbarkompis som flytta i somras, ska bli superkul!

Jag sitter här och Stora sonen fixar mat, har det verkligen lyxigt =) Idag blir det en wook med kassler om jag fatta rätt. Han börjar jobba den 3 januari så med lite tur så får jag hjälp med middagen ett tag till ;)  Det svåraste tycker jag är att hitta på nya rätter hela tiden. Är lätt att man fastnar på gamla "favoriter". Men nu har vi fått några nya favortier som jag kommer att köra med i vår =)

Har nu några veckor haft "tunga" jobbveckor så det ska bli skönt att det snart är helg. Kommer att kunna sluta kl15 istället för 17 i morgon och det ska också bli bra.

Helgen bjuder annars på lite städande :(  Hoppas även hinna åka på en julmarknad i grannbyn, förra året träffa A tomten där och det skulle vara kul om han får göra det i år igen ;)  Ska även lyssna på Dotterns kör som sjunger i Östhammarskyrka på söndag. Sen snabbt hem och  vara med på min första Mary Kay telefon konferans. Det ska bli jätte spännande =)  Hoppas hinna skriva mer i helgen och berätta om allt vi hinner göra.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

LYCKA TILL med Mary Kayandet

2010-12-13 @ 07:59:16
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0