promenader

Just hemkommen från en härlig promenad med stavarna. Mår toppen! Härligt att vara ute och röra på sig lite. Hela hösten har jag fått "tvingat" mig själv att röra på mig och några stavpromenader har det inte blivit......Trots att det snö mera än vad jag trodde och blåste lite så va det härligt!

Så nu utmanar jag mig själv att försöka komma ut varje dag nu när jag är långledig =)  Om det inte blir stavpromenader varje dag så får det bli en sväng med A dragandes på pulkan. Bor ju i skogen där det är svart på kvällen så går jag bara när det är ljust, går ju längst "stora" vägen.
Jag är ledig 23 dagar (jobbar/kursar 2) och gårdagen är ju redan "förstörd" ;) Så om jag kommer ut 15 av dessa dagar så ska jag belöna mig själv med nått, vad vet jag inte än. Någon som har något förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0