torsdagen

Hade en lagom slödag igår, tyckte jag va värd det nu när jag ska vara ledig länge ( och har jobbat hårt förr att kunna vara det). Men hann både med två tvättmaskiner och tona håret innan klockan 2 då vi åkte iväg för att hämta ett paket med julklappar från Bamba. Snabb leverans och en hälsing i paket gör att jag kan tänka mig att handla där fler gånger att det sen va bra priser gör ju inte saken sämre.
 Två lådor med dessa saker låg i paketet. 299kr tycker jag är ett bra pris efter att ha kollat runt och jämnfört. Den enda nackdelen jag kan komma på är att man inte kunde välja vilket utlämningsställe man ville utan det gick med automatik till postadressens utlämningsställe. Tyvärr är det en plats vi nästan aldrig besöker, hade ju varit toppen om vi fått valt ett vid våra jobb och inte behövt åka extra.

Sen åkte vi till frissan där A och Stora sonen blev julfina i håret. Bytte bil med Sambon och lämna dom och hämta Dottern. Vi åkte först och fixa ett nytt tandsmycke till henne då det ändra hade gått sönder. Hon gick vidare till sin kör och hade julfest och jag stanna på jobbet och där hade vi julfest.

Av det stora snöovädret har vi inte sett något ännu. Jo lite nysnö har vi fått men bara lite. 

Vad dagen idag har att erbjuda vet vi inte riktigt ännu. Tror att vi ska försöka hinna med både lite städ och fram plockning av lite mera julsaker och kanske lite pepparkaksbak. Ett besök hos farmor och lämna julkort ska också försöka hinnas med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0