100202

Åh vilken härlig dag jag och A har haft det hittills =)  Myst i soffan, läst en bok och nu innan han somna så va vi ute och åkte pulka en sväng =)  Först gick vi en bit och sen blev det åka av i "backen".

Stora sonen går ju sista året på gymnasiet ,elprogrammet, idag skulle dom ha en temadag om vad man kunde hitta på efter gymnasiet. Massa intressanta saker som jag önskat jag kunnat få gått på. (Trots min ålder och trivsel på jobbet vet jag ju inte vad jag ska bli när jag blir stor;). Men Stora sonen tyckte det bara fanns en sak som va intressant, hjälpte inte hur mycket jag än försökte få honom att förstå att info är alltid bra. Även om det nu bara va en sak han va intresserad av så kanske om han visste lite mera om något annan arbetsplats (tex) så skulle kanske det också vara intressant, hmm. Jaja hoppas att någon av kompisarna skulle titta på något mera som han kanske kan följa med på.

Igår ledsna jag på att aldrig veta vad jag ska hitta på för mat, så Sambon la en lapp vid varje tallrik ( ja inte hos A ;) där vi skrev ner ett par förslag på mat som jag kan ta fram och titta på när jag kommer hem och inte har en anning....Fast vore ju bättre om jag planerade redan innan jag åkte och jobba förstås... Idag blir det köttfärsbiffar med fetost i och ugnsrostade potatisar, har tyvärr inga andra rotfrukter hemma att rosta :(   Inget jag ställer och gör när jag kommer hem från jobbet men idag när jag har ledig dag passar det bra.

Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Vi har också haft en mysig dag med fik ai stan och snart blir det bakning.



Kram!

2010-02-02 @ 14:10:24
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Nina

det lät smarrigt! själv har jag ingen aning om vad det ska bli för snabblagad mat härhemma idag, mellan stall besök och zumba pass- det blir en körig tisdag kväll ;)



och såklart kommer rapportering av shoppade me&i plagg -attans dyrt blev det! =/ men fina kommer vi bli, förhoppningsvis!



kram!

2010-02-02 @ 14:25:41
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Hej hej,



och tack för kommentaren på bloggen. Du är inte den enda som undrat över den sk rekonden. Har nu lagt ett inlägg om vilka produkter som används.



Du är givetvis hjärtligt välkommen att höra av dig med frågor om de är något du vill testa!



Mvh Camilla

2010-02-02 @ 16:27:34
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Det lät jättegott med rostad potatis och biffar. Blir ju hungrig trots att jag ätit ett bigmac mål ikväll.

2010-02-02 @ 20:52:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0