100213

Ännu en bra dag på jobbet =)  Läste på en blogg om en tjej som varit till oss idag, hon va glad för att vi sagt till henne att hon hade bra tänder, det hade hon inte fått höra förra gången, stackarn :(  Sånt gör oss alltid glada, Glada patienter=vi är glada =)

När jag kom hem så hade A somnat i soffan, han hade fått feber och va hängig. Men med lite alvedon så blev han lite piggare. Efter bad så är han och Sambon gått upp för att sova ( jag hoppas visserligen att Sambon kommer ner och inte somnar han också ;)

Jag har plockat fram lite av gårdagens rester i gottväg, ja tro det eller ej men jag glufsa inte i mig allt bara för att som jag brukade = nöjd med mig själv.
Sitter nu och väntar på att Sambon ska komma ner och att klockan ska bli åtta så Melodifestivalen börjar, för det är våran plan i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0