100218

Blev en lagom onsdag igår =)  Hmm åt en bit av semmeltårtan även igår :(  Men i dag är det träning som gäller =)

Idag har jag en lång lista på saker som ska göras och telefonsamtal som ska ringas. Fast vill helst bara sitta här och slöa. Har jobba 3 dagar denna vecka och har lika många kvar innan den är slut. Känns just nu lite tungt. Men som sagt nästa vecka har jag bara 2 arbetsdagar =) Och då har vi sportlov här i Uppland. Fast det är bara Dottern som är hemma. Vi har lite småplaner hon och jag, vi får se om vi hinner allt vi vill göra =)

Igår fick vi tid för A;s operation, redan v.9. Först ska vi dit på tisdagen för samtal och sen blir själva operationen på torsdag. Mina lediga dagar så bra då kan Sambon vaba. Står inget om att man behöver vara hemma dagen efter operation men det hag jag bestämt mig för att vara, känns skönt även om allt går bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0