100223

Vilken härlig dag vi hade i går =)  Vi åkte ju först till kyrkis och va ute trots den låga temperaturen. Vi höll till i solen och va ute ungefär 1,5-2 timmar och frös inte, nja kanske lite om fötterna då ;)  Backen att åka pulka i va inte så stor men passa lagom för det här gänget, även jag tog en provtur faktiskt =)  Solen sken va länge sen jag va ute och den gjorde det. Det va något jag verkligen behövde, solsken =)  Vi grilla varsin korv och satt och myste en stund innan de va dax för mera pulka innan hemfärd.

Väl hemma passa jag och Dottern på att ta en mys fika i soffan. Hon va långt i från färdig med garderoben ,men jaja hon får fortsätta någon annan dag. Idag ska hon iväg på sjung workshop med sin kör. Få se om hon sjunger något på konserten i kväll.

Sambon kom hem i skaplig tid han också, så jag fixa middagen lite tidagre än vanligt. Passa bra eftersom jag och Dottern avsluta kvällen på ett boxpass, härligt. Va lite små irriterad på en massa småsaker så det va skönt at få ut lite agressioner ;)

Strax dax att åka och jobba eller borde egentligen nog vara på G. Hmm kom precis på att jag inte plockat fram kläderna som ska på idag och där inne snusar Sambon och A fortfarande. Sambon är snäll och tar min bil til verksaden i dag så dom har liiite sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0