alla hjärtans mys

Åh vilken härlig dag vi haft =)  Efter frukost tog jag stavarna och gick en timme. Vi har haft ett helt underbart väder, klar blå himmel, solsken och runt 0 grader. Har inte varit ute på jätte länge, ja inte i år.....Så det va så skönt att få komma ut och ladda batterierna med solljus =) 

Sen satte vi A på bobben och gick hem till svärföräldrarna på alla ♥ fika. Svärmor bjöd på hemma gjorda super goda semlor i form av hjärtan =)  A och farfar hann splea lite dragspel/trummor innan vi gick hem.

Hem och sova middag för A och dusch och fix för oss andra för sen va det bara att dra vidare. Vi va på barnkalas, eller får man säga så när födelsedagsbarnet fyllde 14 ?  Alltid lika trevligt att träffas.

När vi kom hem va det bara att få i sig lite middag trots att magen va full med massa fikabröd ;) för att jag sedan skulle åka på Valentin konsert. Som jag just kommit hem från. Det va mysigt att sitta där och lyssna på en massa kärlekssånger. Hade köpt en ask med gelehjärtan som jag gav till Dottern när dom sjungit färdigt.

Nu har Sambon och jag suttit o soffan och myst med en liten ask med chokladhjärtan och firat att vi varit förlovade i 4 år ( och har inga planer på att gifta oss i år heller).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0