fettisdagen

Hmm, visserligen brukar jag säga att jag gillar mitt jobb och idag har jag jobbat extra för en är sjuk, men nu är jag helt slut....A sover ju som sagt inge vidare just nu. Och inte beror det på att det är fullmåne (som jag skrev tidigare) för det är det inte utan nymåne. Brukar man sova dåligt då också?

Nu är jag hemma och ska försöka hinna allt som inte hans i helgen och som inte blivit gjort idag när jag jobbat istället för att vara ledig. Ja ni hör inge, kul alls :(  I kväll kommer i allafall en kompis hit, han och Sambon ska kolla på Svenska rally som Sambon spelat in från tv;n.

Det är  ju fettisdagen i dag så vi fick semeltårta i dag på jobbet. Den va så god att jag köpte en hem till oss att äta i kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0