lördagskväll

På jobbet va det fullt ös =) Kul!  Finns inget väre än en massa dötid när man är där. När jag kom hem höll mina killar på att fixa mat, idag bjöd dom på kycklingpaj, mums!

Har sedan nästan mest suttit i soffan med A och sett en massa Pippi. Roligt att se dom gamla filmerna igen. Det inte dom tecknade utan dom med riktiga skådespelare som jag själv såg som liten =)

Nu väntar vi på att klockan ska bli 8 och att Melodifestivalen börjar =)  Då har Sambon "beställt" cheesballs.
Den här bilden är gammal, den gången smaska vi på ostbågar =) Vi hade en "diskution" häromdagen på jobbet om vi säger ostbågar eller ostkrokar, bågarna vann stort ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag säger ostkrokar. :-)

2010-02-08 @ 21:21:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0