skitsöndag

Oj höll på att inte bli något inlägg alls idag....Men jag har haft en skitdag :(  Grinig och less på det mesta, gormat och varit arg :(  Tur att min kära Sambo upptäckte det (nästan) i tid så han har pysslat om mig =)  Det är kärlek ♥

Vi har hunnit med en fika hos svärföräldrarna och lite bobåkning för A. Solen har skinit och det har varit så där lagom skönt ute. Jag stod faktiskt med näsan mot solen en stund när inte A ville gå in =)  Vi har ett helt underbart vinterlanskap utan för dörren. Snön får gärna vara kvar ett tag till för min del men det behöver inte komma ner någon mera;)  Vill inte ha en massa gråslask ! hellre så här.

Nu tänker jag kolla in min nya internetbank, fixa lite med den gamla så den kan avslutas "smärtfritt".

Har rullat lite chokladbollar, recept från Leilas A peice of cake som ska avnjutas till "En annan del av Köping" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0