tisdagsmorgon

Ännu en tidig jobbmorgon, men den sista för den här veckan =)

Gårdagen försvann i ett nafs. På jobbet va allt som vanligt. När Sambon kom till VC för att A skulle få sin spruta så fanns han inte med i tidboken...men han fick en spruta ändå =)  Sköterskan sa åt Sambon att hålla i A för han kommer att fäkta och grina!  Säger man så som sköterska?!?  Men Sambon som känner A sa att det är nog inga problem och inte A satt helt lugnt blev lite ledsen men inget grinande och inte heller något fäktande. Så fort han fick sitt Bamse klistermärke så va allt på topp igen =)

Dotter och va ju och träna på kvällen. Bästa passet hittills tror jag. Blev skönt svettig och kommer att få träningsvärk senare ;)  Kan ju bero på att vi har tränat det här passet några veckor nu och att jag fått lite bättre kondis, men härligt va det =)

Idag ska jag medarbetarsamtal med chefen. Fattar inte att sånt ska kännas så "läskigt". Men det kommer nog gå bra, men har inte så mycket att komma med i år. Har en inplanerad "större" kurs som jag ska gå senare i vår men inga andra planer på vidar utveckla mig på just nu.

Innan hem färd ska det bli en sväng förbi frissan också. Som jag längtat!  Hade egentligen en tid förra veckan men då hade jag räknat fel på mitt jobbschema så det passade inte :( Blev jätte långhårig den här sista veckan ;)

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Tycker också att det kan vara lite läskigt med utvecklingssamtal... Jag menar, man ska ju både ge och få konstruktiv (helst) kritik. Hoppas det gick bra!

2010-02-09 @ 20:51:44
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0