växthus säsongen har startat

Hmmm, vad ska man säga, skitdåligt med inlägg :(.......Men här kommer iallafall en liten update på gårdagen. Som va en helt vanlig dag, hann med en sväng med stavarna ( ja inga skidor här inte ;) Passa på medans A sov och Dottern va hemma. Hon och kompisen passa på att göra våfflor medans jag va ute så lunchen va klar när jag kom hem =)  Fick även mera färg (toning) i håret.




Dagen i dag har vi tillbringat i svärföräldrarnas växthus =)  För nu har säsongen börjat. Idag har vi hjälpt till att skola om över 3500 penseér (lika många kvar i morgon). Tar ju sin lilla tid, först ska det ju ner jord i alla krukorna, blöt lägga jorden och sen ner med plantorna. Där efter ska alla krukorna ut på sin plats i växthuset.  Tycker det är härligt att få pyssla där ute. Att få vara ute hela dagen mår jag bra av. A va jätte duktig och gregjsa nästan själv hela tiden. Dottern och Sambon va också med och hjälpte till, fast Dottern fick "ledigt" när det va dax för A at sova middag = hon fick allstå gå hem och lägga honom ;)


Nu har Sambon och A gått upp för att lägga sig. Sen är det högtid för den 3:e delen av melodifestivalen. Verkar vara ett "starkt" starfällt i kväll. Jag brukar kolla in Pernilla Walhgrens blogg så jag håller nog lite extra på henne ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0