Ännu en tävling

Här kommer ännu en tävling......Märks att man är hemma och inte orkar ta sig för med något annat än att slöa framför tv;n datorn...

Den här gången vill jag vinna garn, stickor och mönster till en Åre mössa. Vore väl häftigt om man vann, jag som inte vet när jag sticka senast, jo de ligger ett par halv färdiga raggsockor som jag börjat sticka sen vi flytta hit och det är ju "bara" 5½ år sedan....Skulle jätte gärna vilja komma igång att handarbeta igen, tyvärr är det för mycket annat (typ datorn) som tar för mycket tid. Men om jag skulle ha turen att vinna i den här tävlingen så skulle jag sticka åtmintonne 1 mössa =)  Färgen på garnet är just en sån färg jag skulle valt själv om jag valt, det kanske är ett "tecken"



Besök bloggen Made by Kafe så kan ni också få chansen att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0