dagen efter

Vi hade så kul igår kväll. Trots kylan, för fy 17 så kallt det blev. Vi va först nere på torgetr där barnen dansa ut julen runt den stora granen. Tyvärr va A inte på humör alls så jag bar runt honom ett halvt varv och när jag sen ställde ner honom så sprang han bort till pappan. Så det blev inte så mycket dansande för oss :(
Sen skulle Sambon hem och då fick A följa med, ingen idé att släpa runt med honom i kylan när han är trött och inte vill något. Så jag gick upp med dom andra. Vi va massor som trotsa kylan och stod vid gatan och titta på alla som va utklädda. Man kan läsa lite på UNT om ni är nyfikna, mitt på sidan ungefär så kan man starta ett bildspel och se en liten del av dom som va utklädda.  På sidan om knutmasso har dom inte uppdaterat ännu men hoppas dom kommer göra det under dagen, därför länkar jag även till den igen. Om inte annat så kan ni ju kolla in tidigare års utklädda =)

A fick på delar av en indiankostym, men eftersom han inte va på humör så blev han inte färdig klädd....och inte heller något kort :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0