fredag

Så där nu är det fredag igen =)  A sitter här brevid och hostar fortfarande, stackarn, men vi har alla sovit mycket bättre i natt och det är vi glada för.

Stora sonen är ju som sagt ledig på fredagar så han kom in och gjorde frukost, vet ni vad det blev ?  Jo rostmackor med marmelad, hmm, vet inte när vi åt det sist. Inte han heller så han blev "glad" när han kom på det ;)  A har nog aldrig ätit marmelad tidigare, inte med mig i allafall.

Har hemma snöar det i dag, härligt om ni frågar mig. Det är ju fortfarande januari och det är en vinter månad så då ska det komma snö. Börja prata vår känns lite för tidigt för mig. Men visst längtar jag lite också men jag räknar inte med vår förrän tidigast i april. Förre dess lär februari och mars komma och vara gråa och trista :(  Och grått och regn kommer jag ledsna på...då är lite snö inget att "gnälla" över......


Kommentarer
Postat av: Nina

gick inte att kommenera mandelinlägget så jag skriver här istället.. ser ut att vara fina plagg!



du har något att hämta hos mig :)



ha en trevlig kväll! kram

2010-01-29 @ 15:10:33
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Du har en sak att hämta hos mig

2010-01-29 @ 23:56:48
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0