fruktsallad

Fruktsallad är vad vi har mumsat på till kvällsfikat =)  Varför äter vi inte det oftare, är ju super gott.  Det finns mer "gammal" frukt så hoppas få ändan ur och göra det fler gånger i veckan. Har varit dåliga på att äta frukt nu under jul/nyårs helgen, men nu när jag börjat jobba blir det mera har oftast med mig någon frukt att äta efter lunchen.

Har inte blivit så mycket gjort av mig här hemma idag efter jobbet. Bara det där som "ska" göras laga mat, plocka i och ur diskmaskinen och hängt en massa tvätt.

Har just satt in 300kr på Dotterns mobil, hon har allstå kontantkort, gjorde man det fick man 100 fria sms, 100 fria mms och om jag minns rätt 100MGB attt användas inom 30 dagar. Man har till den 22 januari på sig att utnyttja erbjudandet. Kanske kan vara något om det finns några fler som har kontantkort idag ;)

Förberett lite inför morgon dagen du det händet "stora saker" i samhället som jag kommer ifrån. Det är något som heter Knutmasso som om man kommer därifrån inte kan missa ;)  Gå gärna in på sidan http://www.knutmasso.se/knutmasso.htm och läs och se från tidigare år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0