ledig torsdag

Har ledig dag idag, skönt! A och jag har tagit det jätte lugnt än så länge. Har inga planer för dagen heller, ska ut en sväng och åka pulka det är nog det enda som vi "planerat". Plcoar och tvättar bara, såna där vanliga "måsten". Har tagit fram kassler ur frysen som vi ska äta i kväll, vet inte vad jag ska göra med den ännu...någon som har något förslag?

Dom stora barnen va och såg Avatar i 3D i går kväll, dom tyckte den va mycket bra. Dom va ett helt gäng på 8 kompisar som åkte och kom hem väldigt sent så dom fick sova hom mormor och morfar så vi skulle slippa att åka och hämta dom vid bussen. Dom verkar ha hatf en kul kväll. Planen va att dom skulle åka i helgen men då va filmen slutsåld, därför blev det en kväll mitt i veckan. Stora sonen hade lite tur iallafall han har sov morgon och börjar inte förrän vid 12, hade han varit hemma hade han blivit "tvungen" att ta skolbussen som går vid 7,45.


Njuter av mina fina rosor fortfarande som jag fick av Sambon. Dom doftar ljuvligt =)

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..



skönt med en lugn fredag.. :) det har vi här med.. här blir det tacopaj ikväll och lets dance såklart., hihi..



trevlig helg , kramar

2010-01-22 @ 13:53:38
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0