Mallig!

Jag har inte fått en award utan två, klart jag blir mallig, lol*   Jag har fått av både Nina och av Att ha det gott. Tackar!



A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!



Så där nu kommer jag till det svåraste att hitta på 7 intressanta fakta om mig,hmmmm.  Börjar väl försöka hitta några själv men får nog fråga Sambon, för 7 saker kan jag nog inte hitta på själv.

1. Tycker om att skotta snö =) Det är härligt att få vara ute.
2. Blir lätt "besatt" av olika saker (enligt Sambon förstås ;), spelar ingen roll vad det är.....tradera, träna, baka, läsa, just nu är det facebook som "gäller"
3. Kallades för kakmonstret när jag va liten, varför ja det kanske ni förstår ;)
4. Trivs massor på mitt jobb,bestämde mig redan i 8;an vad jag skulle utbilda mig till och har jobbat med det sen dess. Men vet fortfarnde inte vad jag ska bli när jag blir "stor".
5. Lyssnar på nästan all sorts musik men dom konserter jag varit på har mest varit hård rock ( 2ggr ACDC, 2ggr Jon Bon Jovi, Aerosmith men har även sett Bruce Springsten, Cher, Tina Turner och Rolling Stones )
6. Längtar till våren när svärföräldrarna börjar i växthusen och jag får var med och jobba.
7. Tycker om att köra bil, något jag tror är ett måste om man som oss bor på landet.

Hitta 7 bloggar som inte redan har fått den här awarden lär inte bli lätt men jag försöker.

Amlon
Hanna
Anette
Sockenvägens Söta
Emma



Hmmm det blev bara 5st hade flera på gång men när jag kollar så har dom just fått och skrivit 7 saker om sig själv. Om Du vill och inte redan fått denna award så ta den gärna =) Lämna en kommentar så jag kan få läsa om Dig.

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hi, hi jag har fått den 2ggr inom loppet av den senaste veckan, men den värmer lika mycket ändå - och jag går ju bara hemma och skrotar i väntan på Fröet, så kanske kan jag klura ut ytterligare 7 saker... Stort tack iaf kära du, och en fin dag önskar jag dig!!! Kram <3

2010-01-30 @ 08:51:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Tack! Det är den andra jag får. Blir jätteglad. :-)

2010-01-30 @ 09:09:28
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Jag önskar att jag också hade gillat att skotta snö ;-) Ha en skön söndag!

2010-01-31 @ 14:00:45
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Uttan

Tack söta Du för Awarden.

Fick en här om veckan men jag ska försöka hitta på 7 nya saker.

Kramar!

2010-02-03 @ 09:22:50
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0