måndagmorgon

Det blev bio och 3rätters igår kväll. Men missa nästan början på bion eftersom det tog längre tid att få maten än vi räknat med, eller vi hade inte räknat med att äta både för-, varm och efterrätt. Jag åt Toast skagen, Sluvaki och glass, ja hur man kunde välja glass i den kylan vi hade vet jag inte....hjärnsläpp eller nåt ;)
Filmen "Göta kanal3", helt OK men men men.

Nu börjar det närma sig slut med ledighet för mig, jobbar på extra på onsdag och sen börjar jag på fredag och nästa vecka är en helt vanlig vecka. Känns skönt att få igång rutinerna igen, men ledighet kan man aldrig ha för mycket av =) Det dröjer ju ett tag innan det blir en längre ledighet igen.

Hoppas hinna få bort alla saker i A;s lekrum så vi får fart på "flyttcirkusen" här hemma idag. Det är ju inte många dagar kvar på ledigheten nu som sagt. Och det är en av dom få saker som jag hade på To Do listan nu under julhelgen. Och jag har småplockat på min lista och Sambon dom stora och tunga ;)

Nu är det dax för frukost, gäller att passa på att ha riktiga lunchfrukostar medans alla är hemma. Stora sonen ska till sin pappa i kväll, dom ska jaga vildsvin i natt.

Kommentarer
Postat av: Nina

det lät gott :)) jag väntar nog till filmen kommer på dvd, tror inte att den är speciellt bra..? :)



jag tycker att det ska bli skönt att börja jobba igen nu, fast jag mjukstartar lite med en dag imorgon, ledig 2 och sedan jobba 3.



kram!

2010-01-04 @ 21:17:41
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0