slö lördag

Blev precis en sån slödag igår när jag kom hem som jag trodde =)  Skönt!

Dagen idag är inte mycket bättre ;)  Flyttat lite i garderoberna, så Dottern får sina saker nere hos henne och våra i vårt sovrum. Ska försöka passa på att slänga/ge bort lite av allt som ligger som jag förmodlligen aldrig kommer att få plats i eller kommer att vilja ha igen....

Nu har Dottern bakat muffins för när A har vaknat efter sin middagslur så kommer hans kusiner med föräldrar hit på en fika och troligen mera grillad korv i grillstugan

Förresten va tyckte ni om Let´s dance i går. Blev både positivt och negativ överaskad på dansarna =)  Ska bli spännande att följa under våren.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt med slödag med innepyssel, om man inte behöver åka och jobba som jag i dag.

Vi kollade "På spåret" i går. Har fått för mig att jag inte gillar "Let´s dance", men jag ska ge det en chans på någon repris.

Kramar!

2010-01-09 @ 17:23:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0