söndag

Har haft massor att göra idag men tror baske mig inte jag har fått något gjort......Har plockat lite här och lite där, fixat lite och sånt. Men inte känns det som jag blivit färdigt med något. Förberett för morgon dagen har jag i allafall gjort =)  För då börjar "allvaret" igen. A ska till dagis och jag och Sambon ska jobba. Dom stora barrnen börjar inte förrän tisdag så dom har en dag till ledigt.

Har till och med plockat fram kläder som A ska ha i morgon. Han kommer ha ett par mjukjeans från HM, tröja från Name it. När han kommer fram till dagis så ska hans nya moccasiner med Bamse på ;)
  

Själv blir det nog bara ett underställ på under täckbyxorna ;)  Blir ofta så när man ändå ska byta om när man kommer fram till jobbet och det är närmare 20 minus ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0