söndagsmorgon

Ännu en dag med jobb, men i morgon har jag tagit ut komp. Då ska A och jag på kyrkis. Tror att det blir en sån där lagom lång dag idag också. Ska in på Kicks eller Åhlens och köpa mera schampo innan jag åker och hämtar Dottern som har varit hos sin pappa i helgen.

 Det här har blivit mitt favorit schampo numera. Får mitt torra hår att glänsa =)

A vakna med ont i halsen idag, stackarn. Hoppas det inte blir så allvarligt. Men skulle prombt ha mitt täcka och jag skulle vara utan.....så det va bara att gå upp och då skulle han med....men jag dög inte....så kära Sambon va också tvungen att få upp, men nuhör jag att han somnat på soffan hihi

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon..



nej så tråkigt med ont i halsen, hoppas han inte blir mera sjuk bara..:(



kramkram

2010-01-24 @ 09:18:22
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Marias Kakburk

Tack snälla:) ja de blev poppis:)



Hoppas att du får en fin söndag!

2010-01-24 @ 15:19:15
URL: http://www.hemmetsjournal.se/mariaskakburk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0