Äntligen....

har det börjat regna. Ja som jag skrivit tidigare är det nog första och sista gången som jag säger så....Jag klarar mig utan regn gillar när det soligt och varmt MEN som sagt nu har vi slut på vatten i brunnen så vi hoppas på en regning natt =)

Vi hade så klart redan huinnit gått runt och vattnat blommorna både här hemma och hos svärföräldrarna men det ska visst vara bra, så dom får en riktigt rotblöta ;)

På eftermiddagen kom A;s fadder och vår kompis över på en fika, han stanna även på mat. Sånt är alltid lika trevligt. A va på sitt allra bästa humör till att börja med men sen blev han helt plötsligt supertrött och ville ingenting:(   Allra minst gå och lägga sig.....



Blomma som växer i rabatten. Tyvärr kan jag inte namnet...Måste kolla med svärmor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0